جلب نظر شما مشتریان عزیز اولویت‏‌ اول شارلیون بوده و شارلیون در این جهت همواره تلاش میکند تا سفارش شما عزیزان در بهترین شرایط و سریع ترین زمان به دست شما برسد.

نکات قابل توجه در هنگام خرید :

* برای محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، شارلیون 24 ساعت فرصت برای اطلاع به شارلیون جهت موارد اشکالی در محصول درنظر گرفته است .

* اگر کالای خریداری شده توسط شما ایراد داشت شما باید نهایتا ظرف 24 ساعت بعد از تحویل گرفتن کالا به شارلیون اطلاع دهید.

* در صورتی که ایراد در کالا مشاهده گردید کالا نباید به هر نحوی مورد استفاده قرار گیرد چون در آن صورت دست دوم محسوب شده و شارلیون از باز پس گیری آن معذور است. 

* اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات شارلیون مغایرت داشته باشد مشتری میتواند پس از تماس با شارلیون و اطلاع دادن این موضوع نهایتا طی 24 ساعت کاری کالای خود را پس فرستاده و پس از تایید توسط شارلیون مبلغ خود را به طور کامل دریافت نماید .

*  اگر مغایرت ، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است ، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه ، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

* در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد ، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت بسته بندی اورجینال و اولیه خود خارج نشده باشد.

* اگر کالای خریداری شده ، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد مشتری میبایست ظرف 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا از طریق تماس به شارلیون اطلاع دهد .

* در صورتی که مشتری از خرید خود منصرف شود باید حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش به صورت تلفنی به شارلیون اطلاع دهد.

* در صورتی که  پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود ، باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا ‏، انصراف خود را به شارلیون اطلاع دهد و وجه کالا در صورتی پس از انصراف به مشتری پرداخت میشود که کالا استفاده نشده و در شرایط اولیه (پلمپ) و بسته بندی کالا بدون هیچ گونه پارگی ، کج شدگی و یا له شدگی باشد .

* اگر کالای بسته بندی شده که توسط پیک یا پست برای شما ارسال شده دارای له شدگی ، کجی و پارگی و یا باز شدگی باشد مشتری میتواند از تحویل گرفتن بسته خودداری کند و در کوتاه ترین زمان با شارلیون تماس گرفته و مراتب را آگاهی دهد .